РУС/ УКР/ ENG
 

Збільшення продажів

Хто не йде вперед, той іде назад. Це прислів’я якнайкраще можна застосувати до сфери бізнесу. Ті організації, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам. Найкращий спосіб розвивати бізнес – реклама.

Реклама буває різною за бюджетом та ефективністю, від об’яв у під’їздах до спонсорування міжнародних фестивалів. Але далеко не завжди вкладені в у велику рекламну кампанію кошти приносять бажаний прибуток. Чому?

Справа у виробленні вірної рекламної стратегії.

Основна мета реклами – залучити більше покупців. Подивимось на прикладі, як саме вона діє.

Припустимо, підприємець, що займається реалізацією сантехніки, вирішив вкласти кошти в розміщення білбордів у кількох районах міста. З одного боку, такий вид реклами дуже ефективний: за день кілька тисяч жителів міста звернуть увагу на білборд, деякі з них прочитають на ньому всю інформацію про товар. Але лише одиниці зацікавляться і запишуть контактні телефони компанії-виробника.

Здавалось би, охоплення цільової аудиторії повинно бути великим, але проблема полягає в іншому: вона здебільшого - не цільова, і багато хто так і не стане покупцем вашого товару. Білборди, рекламні проспекти, листівки, оголошення в газетах та на каналах діють за принципом «чим більше, тим краще». Зовсім інша ситуація складається з інтернет-рекламою: вона має стратегію залучення лише зацікавлених у продукції клієнтів. І, як наслідок, ефективність її збільшується в кілька разів.

 

Як підвищити продаж з допомогою Інтернету

При роботі над збільшенням продажу ми враховуємо багато аспектів.

1. Розробка сайту відповідно до правил інтернет-маркетингу. Сайт фірми не повинен бути набором сторінок з сухими текстами, позбавленими складової, «що продає». Перед розробкою ми та наші партнери ретельно досліджуємо галузь ринку, сайти конкурентів для виявлення корисних рішень та щоб запобігти можливі помилки. Перший крок – розробка сайту – тільки початок. Щоб сайт працював для залучення клієнтів та збільшував продажі, необхідно його професійне дослідження.

2. Комплексний аудит сайту. Ця процедура включає в себе перевірку сайту на юзабіліті (зручність та легкість використання): дизайн, текстове наповнення сторінок, структура сайту, зручність навігації та ін.. також аналізуємо сайти конкурентів, складаємо детальний звіт про моменти, які треба допрацювати, і оптимальні методи покращення роботи сайту.

3. Копірайтинг – важлива складова підвищення продажів. При створенні унікального тексту «що продає» копірайтер заглиблюється в особливості ринку, вивчає конкурентне середовище, вигідно підносить кращі сторони продукції. Грамотні тексти – це не лише опис товару чи послуги, але й застосування знань маркетингу, психології та майстерності слова. Побідний текст має зацікавити і продати, не бути нав’язливим, але переслідувати основну мету: підвищити продажі товару.

4. Безпосередньо реклама. В інтернет-середовищі, як і в реальному житті, багато видів реклами:

контекстна реклама;

банерна реклама;

пошукове просування сайту (найефективніший вид реклами, що полягає у виведенні сайту на перші позиції в пошукових системах).

Багато клієнтів агентства оцінили послугу підвищення продажу в Інтернеті. Щоб більш детально дізнатися про методи нашої роботи, зв’яжіться з нами, і ми про все розповімо.

Агентство iнтернет-просування «Бабах!»

м. Київ, вул. Мечникова, 2А
бізнес-центр «Парус»

м. Одеса, вул. Канатна, 22
бізнес-центр «Альбатрос», 
3-й поверх, офіс агентства «Бабах!»

З 9 до 18.00 окрім вихідних


+38(044)361-26-01
+38(048)700-00-84
+38(063)239-17-60

ел.пошта:
info@babah.ua




Главная ★Лучшее★агентство★интернет★рекламы★ Продвижение сайтов