РУС/ УКР/ ENG
 

Реклама в соціальних мережах

За статистикою, близько 60% користувачів Інтернету зареєстровані в таких соціальних мережах, як Вконтакте, Однокласники, Twitter, Facebook та інших 
Наявність великої аудиторії - прекрасна можливість для фірми заявити про свою продукцію або послуги. Саме тому в даний момент такі напрямки, як просування та маркетинг в соціальних мережах (Social media optimisation і social media marketing), розвиваються з особливою активністю. 
Найефективніший спосіб привернути якомога більше покупців і збільшити продажі продукції - створення тематичної групи з описом даної компанії. Але просто створити групу недостатньо, потрібна ще й її розкрутка та пошук нових клієнтів. 

 

Як це відбувається?

 SMO і SMM складається з кількох етапів:

- ми аналізуємо цільову аудиторію для даного товару;

- створюємо групу в соціальній мережі;

- наповнюємо її якісним контентом - докладним описом товарів, діяльності компанії, процедури покупки і т.д.

- запрошуємо до групи нових учасників, що сприяє конверсії з відвідувачів в покупців;

- здійснюємо подальшу підтримку групи.

 

Результати SMO і SMM

 По-перше, торгова марка стає все більш відомою і впізнаваною, адже в соціальних мережах легко охопити велику цільову аудиторію.

По-друге, клієнт  має можливість дізнатися про відгуки і побажання покупців, що дозволяє коректувати концепцію продажів.

По-третє, репутація компанії буде тільки поліпшуватися, адже, купивши товар, покупець порадить його друзям і знайомим.

Главная ★Лучшее★агентство★интернет★рекламы★ Продвижение сайтов